Tuesday, January 08, 2008

Που είναι η Πυθία; ή έστω μια Μήδεια

Σιγά μην δώσουν το όνομα του δημοσιογράφου που υποτίθεται παρέδωσε στο Ηρώδου Ατιικού και Βασιλέως Γεωργίου Γωνία (όπως μπαίνεις Βασ. Γεωργίου αριστερά -τι ειρωνεία- πρώτη πόρτα, χτυπάς κουδούνι) πορνογραφικό υλικό παράγοντα του υπουργείου Πολιτισμού - τα μάθατε τα μάθατε νέος παράγοντας του υπουργείου Πολιτισμού στέλεχος των ΕΛΤΑ, ηλεκτρολόγος μηχανικός το παλικάρι - καλοτάξιδο.

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ αλλά και τα υπόλοιπα κόμματα της Βουλής δεν τολμούν να αγγίξουν στην ουσία της διαπλοκής το θέμα της παραγοντοποίησης της ελληνικής επαγγελματικής πολιτικής . (-Ποιός πανούργος Έλλην Οδυσσέας θα ιδρύσει πανηγυρικά πρώτος και το πρώτο ΙΕΚ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Υποψηφίων Πολιτικών;) Γιατί αν δεν το έχετε καταλάβει τα τελευταία χρόνια βαφτισμένοι από την ΕΣΗΕΑ δημοσιογράφοι (με 3 άρθρα τοπικής εφημερίδας η ΕΣΗΕΑ σε βαφτίζει πια δημοσιογράφο ) κόβουν βόλτες έξω από γραφεία παραγόντων της πουλώντας "προστασία".

Υπάρχει πυραμίδα και στην δημοσιογραφική προστασία - Αρχιπροστάτης είναι κάποιος εκδότης που έχει στην κατοχή του μεγάλο εκδοτικό συγκρότημα, κανάλια , πολιτιστικούς συλλόγους κτλ και αστυνομοπροσταρχάκια είναι ομάδα δημοσιογράφων που εργάζονται στο συγκρότημα το φέρον πεντελικού μαρμάρου ορθομαρμάρωση για να ομοιάζει με ναό της χρυσής εποχής του Έλληνα Περικλέους (ο οποίος επένδυε σε Τέχνη για να την θυσιάζει αργότερα στο βωμό της μεγαλύτερης εμφυλιακής πολεμικής ματαιοδοξίας).

Δεν ξέρω πως θα καταγραφεί στην πολιτιστική ιστορία του κράτους η εμπλοκή των αρχιπροστατών της δημοσιογραφίας στη διαμόρφωση της σύγχρονης ελληνικής κουλτούρας. Πρόσφατα πχ άκουσα πως δεν είναι in να μην έχει στη βιβλιόθηκη σου την τάδε σειρά όπερας που διανέμει η τάδε αθηναϊκή εφημερίδα.

Ή πάλι αλλού άκουσα να λένε ότι διάβασαν στην εφημερίδα κακή κριτικής της δημοσιογράφου με το ψευδώνυμο Γόμα Στιλέτο για την τάδε παράσταση συνοικιακού θεάτρου της Κυψέλης κι έτσι το σκέφτονται αν θα δουν φέτος την παράσταση που είναι sold out.

Αλλού άκουσα ότι μικροεκδότη βιβλίων τον πλησίασε στέλεχος αθηναϊκού εντύπου η ιδιοκτησία του οποίου βλέπει τις πωλήσεις των περιπτέρων να πέφτουν κατακόρυφα - γιατί η αλήθεια μάγκες να λέγεται- γιατί να δίνω και 8 ευρώ το μήνα για να σε διαβάζω κυρία με την τραβηγμένη μούρη και το τέλεια λακαρισμένο σε σχήμα ντομάτας τριανταφύλλου μαλλί, όταν κάθε Πέμπτη αξιοπρεπέστατες free εκδόσεις κυκλοφορούν σε κεντρικά σημεία της πόλης-) να απειλεί εμμέσως πως αν δεν πληρώσει διαφήμιση στο περιοδικό ούτε καταχώρηση, ούτε κριτική, ούτε δημοσίευση έστω υπαινικτική του μικροεκδοτικού οικίσκου. Μια έκδοση έχει κόστος και πρέπει να το πληρώσεις. Κι εσύ ο επιχειρηματίας κι εγώ ο καταναλωτής. Σε αυτή την χώρα την καταχρεωμένη από πιστωτικές κάρτες και καταναλωτικά δάνεια των υψηλοτέρων τραπεζικών στον κόσμο επιτοκίων σε τράπεζες προστασίας κυριών εύθυμων ή μη χηρών(χεσμένη την έχω τη διαφορά) με οξυζεναρισμένο μαλλί και παραπλέοντα στις Σπέτσες κότερα, με αυτό τον τρόπο.

Έτσι και στην πιο μεγαλοσχήματη έκφραση της: Η ανάθεση δημόσιου έργου έχει κόστος. Και θα το πληρώσει στην παραγοντοποίηση κι ο ανάδοχος έργου κι εσύ κι εγώ που αντί να κόβουμε βόλτες στην έρημο Σαχάρα πίνουμε καφέ μεσημεριάτικα στο υποκατάστημα καφέ μπάρ της πλατείας Κολωνακίου 3,50 ευρωπαϊκά αργύρια χαρίζοντας τα υπόλοιπα 26,50 για το κινέζικο ατμού ρυζάκι του Αρχιπροστάτη, στο γιο του ιδιοκτήτη που σε άλλο υποκατάστημα στο ισόγειο του μεγάλου μαγαζιού "οργανισμού δημοσιογραφικής προστασίας δημοσίου βίου" που ούτε διεύθυνση υγιεινής δεν μπορεί να διαβεί την μετά χρυσής κάρτας δημοσιογραφικής εισόδου αυτοματοματοποιημένη θύρα αυστηρώς φυλασσομένη από φρουρούς υψίστης προστασίας.

Οποιαδήποτε ομοιότητα με αληθινά πρόσωπα είναι συμπτωματική και ελληνική κύριοι και κυρίες.


Pannasmontata calendar

ΠΙΝΩ

ΠΙΝΩ